woensdag 22 februari 2012

KOH Vintage Jeans nagellak collectie

In 2012 start KOH met het lanceren van 6 Limited Editions gedurende het hele jaar. Dit houdt in dat wij om de 2 maanden verwend worden met 6 nieuwe kleuren!
De 1e Limited Edition is genaamd: KOH Vintage Jeans. Deze lijn toont 6 prachtige tinten voor iedere jeans-look.
Ik heb de eer 3 van de 6 nagellakken te mogen swatchen voor jullie!

Bohemian Chic
KOH BOHEMIAN CHIC! is een subtiele blauwe tint, die helemaal past in de trends van het komende jaar.
Voel je vrij als een echte "gypsy" en vertaal dit naar een Boho-chique outfit met een lange rok, een witte tuniek en natuurlijk het "signature" haarbandje.

Grungy Touch
Edgy outfits worden steeds populairder dan ultra-vrouwelijke looks door de unieke en stijlvolle mogelijkheden. Onder edgy-fashion valt natuurlijk de moderne grunge look. Deze is gekenmerkt door gaten, kreukels en rafels in de jeans.
Combineer KOH GRUNGY TOUCH! met een afgeknipte jeans, zwarte enkellaarsjes met gespen, wit hemd of een geruite blouse.

Urban Style
KOH URBAN STYLE! is zwart met een "edge". Een urban look gaat om zelfverzekerdheid en uniekheid uitstralen.
Wees creatief en draag deze hippe zwarte glitter KOH URBAN STYLE! met een zwarte legging, zwart leren jasje, oversized breisel én stoere boots.

De nagellakken van KOH zijn bij de betere parfumerieën te verkrijgen en kosten 12,95 euro per flesje.
Je krijgt er een mooi zwart 'lakleren' etui bij.

De binnenkant van het etui is met zwart-witte stof bekleed.
De flesjes, het etui, het doet allemaal heel strak en chic aan!
Uit ervaring weet ik dat de lakken van KOH ook van hele goede kwaliteit zijn. Ze blijven bij mij 7-10 dagen zitten zonder te chippen!
Dus zeker een goede aanschaf als je op zoek bent naar een hippe, mooie, goede nagellak!

De komende 3 weken zal ik swatches/foto's laten zien van mijn nagels gelakt met bovenstaande kleuren.
Ik dacht te beginnen met de KOH URBAN STYLE! omdat ik die het meest spannend vind van de drie.
Of hebben jullie een andere voorkeur welke jullie als eerste geswatched willen zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten